Nyheter

     

Vanliga frågor

Här kan du få hjälp och svar på de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss på info@alpnaering.com, via kontaktsidan eller på telefon 036-389250.

F: Är det gratis att registrera sig som kund hos Alpnaering?
sv: Ja, det är helt gratis!

F: Måste jag gå via en återförsäljare för att kunna registrera mig?
sv: Nej, men du har däremot mycket att vinna på att ha en återförsäljarkontakt. På kontaktsidan kan du anmäla dig så blir du kontaktad av din närmsta återförsäljare.

F: Jag har glömt mitt lösenord:
sv: När du klickar på "Logga in" finns en länk som heter "Glömt ditt lösenord?". Tryck på den och följ anvisningarna.

F: Varför blir jag inte godkänd att handla mot faktura?
sv: Vi använder oss av tjänsten "Fakturera mig" som tillhandahålls av företaget Klarna. Vi har ingen kontroll över vilka som Klarna godkänner för fakturaköp. Vidare frågor hänvisas till Klarna AB www.klarna.se  Konsumentfrågor Klarna AB Tel: 08-120 120 12 info@klarna.se

F: Kan jag lita på att VISA-transaktionen är säker?
sv: Vi har ett sammarbete med NETS Easy som garanterar en snabb och säker betalning.

F: Jag vill gärna bli Återförsäljare, hur går jag tillväga?

sv: Klicka på "kontakta oss" och fyll i formuläret. Vi sätter sedan dig i kontakt med någon av våra duktiga Distriktschefer som hjälper dig att komma igång.

F: När levereras min beställning?
sv: Som regel skickas varorna dagen efter, men senast 3-4 arbetsdagar efter att din beställning registrerats.

F: Hur mycket kostar frakten
sv: Frakter för alla betalningsalternativ kostar 65:-.

F: Är någon av produkterna testade på djur?
sv: Nej, våra produkter är INTE testade på djur.

F: Jag får felmeddelande när jag ska beställa?
sv: Ta kontakt med info@alpnaering.com, eller på telefon 036-389250.

     
 
0 artiklar, Totalt 0,00kr
  Kassan